elevated view perfume bottles white backdrop 23 2147878900

سمپل عطر یا سمپل ادکلن نمونه های عطر در حجم های کوچک می باشد که کمک شایانی به شناخت خریداران و علاقمندان به سایز های بزرگ میکند.

پارس شیمی تحولی شگرف در صنعت عطر کشور می باشد و مولود فعالیت های پژوهشی و علمی است که طبق آخرین استانداردهای دنیا با نگاه به سلیقه مردم کشورمان، عمل میکند و بیشترین تعداد عطر را در شعبات گوناگون خود در سطح کشور به فروش می رساند و هم اکنون شرایطی مناسب جهت تهیه سمپل کالکشن های مردانه و زنانه و اسپرت را فراهم نموده است.

اساسا سمپل های ادکلن می بایست با توجه به ارزش عطر ها که برخی قیمت های بالاتری دارند ارزش گذاری شوند اما پارس شیمی قیمتی مناسب برای تمام سمپل ها در نظر گرفته است که برای شما مقرون به صرفه باشد.

محصولات ما دارای کیفیتی رقابتی با قیمت مناسبی است.ما نظرمان بر این است که نیاز مشتریان را با هر سلیقه ای تامین کنیم و متناسب با هر بودجه ای بهترین انتخاب ممکن را برای زیباتر شدن زندگی شما ارائه دهیم و با کمال افتخار رایحه خوش زندگی شما باشیم.

 

03

در ذیل به نکات مهم (قوانین خرید) سمپل های ادکلن می پردازیم  :

 

1. قیمت هر سمپل ادکلن یک دهم قیمت اصلی ادکلن 100 میل می باشد.

2. سمپل ها دارای طرح تخفیف خرید می باشند به این طریق که با خرید یک ادکلن 100 میل، یک ادکلن 30 میل به علاوه 50 میل، مبلغی که برای خرید سمپل آن ادکلن هزینه کرده اید برای شما تخفیف لحاظ می شود و از مبلغ اصلی خرید شما کسر می گردد.

3. حجم سمپل ها 7 میلی لیتر می باشد.

4. برای سفارش روی نام هر کدام از ادکلن های موجود در لینک زیر میتوانید کلیک کرده و ثبت سفارش کنید.

5. خرید سمپل فقط با روش پرداخت آنلاین از طریق سایت فروشگاهی ما است و پرداخت در محل ندارد.

6. سمپل قابل عودت نیست و جزو بازگشت وجه محسوب نمی شود .(بدلیل یک بار مصرف بودن)

7. شیشه سمپل ها مانند تصویری که مشاهده می کنید اما از نوع اسپری خودکاری به حجم 7 میلی لیتر می باشد.(شیشه های موجود در این تصویر 30 میلی لیتر می باشد و فقط برای اینکه تصویر شبیه سازی شود و برای تقرب به ذهن مشتری این نمونه را قرار داده ایم)

02
cleardot